Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Dia d'operació tornada i operació sortida als aeroports de les Illes
Els aeroports de les Illes Balears han gestionat durant aquest dissabte 1.731 operacions, només un 1,98% manco que en el 2019, any previ a la pandèmia, quan hi va haver 1.766 moviments.
Així, Son Santjoan és el que més vols opera, amb 1.067 vols. La major part són internacionals (858) per un total de 209 nacionals. Per part seva, l’aeroport d’Eivissa té previst gestionar un total de 461 moviments, dels quals 331 són internacionals i 130 de caràcter nacional. Finalment, l’aeroport de Maó, a Menorca, suma un total de 203 operacions, de les quals 83 són nacionals i 120 internacionals.
No sorprenen per tant les coes que s’han produit a l’hora de facturar. Fins a mitja hora de coa, sobretot a les aerolínies de baix cost que operen amb Alemanya o el Regne Unit. Tambécoes per llogar un cotxe, trull per agafar un taxi, però poc moviment al transport públic.
Dia també de nombrosos retards, molts d’ells de Ryanair. Els afectats, els turistes que avui se’n tornaven a casa després d’unes vacances a l’illa.
Diumenge els tres aeroports de les Illes continuaran amb dades similars: hi haurà gairebé 1.600 vols.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local