Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Dia d'operació tornada i operació sortida als aeroports de les Illes
Els aeroports de les Illes Balears han gestionat durant aquest dissabte 1.731 operacions, només un 1,98% manco que en el 2019, any previ a la pandèmia, quan hi va haver 1.766 moviments.
Així, Son Santjoan és el que més vols opera, amb 1.067 vols. La major part són internacionals (858) per un total de 209 nacionals. Per part seva, l’aeroport d’Eivissa té previst gestionar un total de 461 moviments, dels quals 331 són internacionals i 130 de caràcter nacional. Finalment, l’aeroport de Maó, a Menorca, suma un total de 203 operacions, de les quals 83 són nacionals i 120 internacionals.
No sorprenen per tant les coes que s’han produit a l’hora de facturar. Fins a mitja hora de coa, sobretot a les aerolínies de baix cost que operen amb Alemanya o el Regne Unit. Tambécoes per llogar un cotxe, trull per agafar un taxi, però poc moviment al transport públic.
Dia també de nombrosos retards, molts d’ells de Ryanair. Els afectats, els turistes que avui se’n tornaven a casa després d’unes vacances a l’illa.
Diumenge els tres aeroports de les Illes continuaran amb dades similars: hi haurà gairebé 1.600 vols.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats