Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La policia investiga els fets mentre que familiars i víctimes demanen responsabilitats
174 persones han mort i un centenar més han resultat ferides durant uns disturbis a Indonèsia en acabar un partit de futbol. Segons els agents de la Policia de Java, la majoria van morir ofegats en una allau humana. Familiars i víctimes demanen responsabilitats.
Centenars d’aficionats d’un partit de primera divisió, a l’illa de Java, envaeixen el camp. Aficionats i Policia s’enfronten, i l’estadi es comença a omplir de pols blanc. És el gas lacrimogen que fa servir la policia per dispersar la massa. El cap de Policia de Java, Nico Afinta, assegura que durant el procés, en un esforç de prevenció, es va llançar gas lacrimogen, perquè s’havien tornat anàrquics. Van començar a atacar oficials, van destrossar cotxes. Després, la brega es trasllada al carrer, on cotxes i diferents infraestructures acaben cremades, però és durant la sortida de l’estadi on passa el pitjor. Es creen estampides i una gran quantitat de persones moren ofegades mentre intentaven sortir de l’estadi.
El primer ministre d’Indonèsia, Joko Widodo, ha anunciat que obrirà una investigació i que no pensa aturar fins que s’arribi al final. Ha encomanat la missió al cap de la Policia. Els ferits, per la seva part, demanen justícia i creuen desproporcionada la reacció policial. “Molts amics han perdut la vida a causa d’oficials que ens han deshumanitzat. No estam d’acord amb el tracte rebut, perquè ha mort molta gent”, diu Ryan, un dels ferits.
Avui matí, als voltants de l’estadi encara es podien veure les restes de la tragèdia i també aficionats retent homenatge als morts. De moment, la lliga s’ha suspès com a mostra de dol mentre la policia investiga els fets.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç