El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'emissió dels programes especials començarà aquest dissabte a les 9 del vespre
IB3 Televisió vol celebrar la seva majoria d’edat amb l’audiència. 18 anys en què hem crescut, hem après, hem gaudit i hem patit plegats. Per això, dissabte s’entrena una sèrie de quatre capítols setmanals en què repassarem els esdeveniments més importants que han marcat aquests primers 18 anys de vida d’aquesta casa, que és la vostra.
Llum Barrera es posa al volant del nostre Delorean particular per conduir-nos fins aquell primer de març de 2005. Dos mesos després, el 2 de maig, arribava el primer informatiu a la televisió. D’això n’han passat quasi 18 anys i molts, moltíssims esdeveniments, que us hem contat als informatius, però també als nostres programes.
Aquí hem vist créixer també els nostres actors amb sèries que han marcat un abans i un després en la producció de ficció.
IB3 Televisió ha estat la finestra a l’actualitat del nostre arxipèlag i hem viscut esdeveniments que han quedat gravats a la memòria col·lectiva. Tragèdies i moments d’eufòria que ja són part de la nostra història.
Una història que es fila amb els testimonis dels qui us l’han contat, i que ara IB3 Televisió recull en 4 capítols que s’emetran els pròxims 4 dissabtes a les 9 del vespre.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle