Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Són cartes de dones del col·lectiu Venus sense Cànon adreçades a familiars, institucions, maltractadors i a elles mateixes
‘Trencar el silenci’ és el títol del llibre que acaba de publicar el col·lectiu Venus sense Cànon -víctimes de violència masclista-, a iniciativa del Consell de Mallorca. Es tracta d’un recull de cartes adreçades tant a familiars com a elles mateixes, a altres dones, a institucions i, fins i tot, als seus maltractadors.
“Per a nosaltres ha estat tot un repte“, explica Rocío Valverde. “Hi explicam les nostres experiències, el nostre maltractament físic i psicològic”. Aurora Santana ha escrit una carta a la seva filla, disculpant-se pel fet que durant molt de temps hagués d’exercir “de mare”. “Escriure aquesta carta és treure el que tinc al fons de tot del cor”, reconeix.
Però sobretot és un llibre que parla de llibertat, tal com conta una altra de les coautores, Vanesa Ávila. I això mateix expressa la carta de Rocío Valverde: “Que res ni ningú et privi de la llibertat: sigues lliure i viu feliç”.
Confien que altres dones víctimes de violència puguin llegir-lo i adonar-se que es pot “trencar el silenci”, tal com resa el títol. Venus sense Cànon és un col·lectiu de suport a víctimes per tal que refacin la seva vida, perquè passin “de supervivents a transformadores”.
On es pot comprar es llibre
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases