Modificacions en els actes d'homenatge a les víctimes per la Covid-19
Es compleixen 19 anys dels atemptats terroristes de l’11S i aquest divendres, a Washington, al mateix punt on es va estavellar un dels avions dels atacs, han desplegat una bandera dels Estats Units. Mentrestant, la bandera oneja a mig pal a la Casa Blanca. La pandèmia de la Covid-19 ha modificat els actes previstos pel dia d’avui i els familiars de les víctimes no podran enguany llegir els seus noms. Recordem que en els atacs, que destruïren les torres bessones de Nova York, moriren prop de 3.000 persones i 6.000 més resultaren ferides.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa