El foc es va declarar aquest dimecres, prop de les 12 de la mitjanit. Els intoxicats varen ser atesos a l'hospital de Son Llàtzer.
L’incendi d’un habitatge al segon pis d’un edifici del barri del Rafal, a Palma, ha afectat 19 persones que han resultat intoxicades lleus per inhalació de fum. Tots han estat atesos a l’hospital de Son Llàtzer. Els serveis d’emergències varen ser avisats del foc aquest dimecres, prop de les 12 de la mitjanit. Fins al lloc del sinistre es varen desplaçar efectius dels Bombers de Palma. L’incendi hauria començat a la cuina del pis.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions