Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Els accidents mortals són freqüents en el sector industrial xinès
Almenys 19 persones van morir i altres 12 van resultar ferides en una explosió registrada en una planta química de la província de Sichuan, en el sud-oest de Xina.
La forta detonació va ocórrer dijous vespre a la ciutat de Yibin, on els Bombers van treballar durant tota la nit per extingir el foc, segons van explicar les autoritats locals, que investiguen les raons de l’accident.
En imatges difoses a les xarxes socials, pot veure’s una densa columna de fum sobre la fàbrica de la companyia Hengda, que produeix principalment productes químics. Els 12 ferits es troben en condició estable, segons les autoritats.
Els accidents mortals són freqüents en el sector industrial xinès, en el qual, malgrat noves iniciatives, les normatives continuen sent fluixes.
En 2015, la ciutat del nord de Tianjin va ser protagonista d’un dels incidents més tràgics dels darrers anys, en el qual van morir almenys 170 persones després d’una explosió en una terminal de contenidors del port.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros