El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Policia Nacional ha realitzat una operació contra el narcotràfic amb registres a Manacor, Felanitx i Muro
Europapress
135Agents de la Policia Nacional de Manacor han detingut 19 persones com a presumptes autors de delictes contra la salut pública i pertinença a grup criminal. La Policia ha detallat que els detinguts amagaven la droga als buits de les parets seques (marjades) de camins i cases de camp i que, fins i tot, en un d’aquests llocs van arribar a localitzar una arma de foc embolicada en paper i recoberta de cinta.
Segons han informat en un comunicat, les recerques es van iniciar fa uns sis mesos, per part d’agents de la Policia Nacional a Manacor, i dimarts passat es van realitzar 19 detencions, així com set entrades i registres domiciliaris a Manacor, Felanitx i Muro, així com altres dos registres a recinte obert i a diferents camps.
A l’operació, que continua oberta, s’han intervingut prop de 50 quilos de marihuana, més de cinc quilograms d’haixix, 20.000 euros, diferent quantitat de ‘tall’ per a les substàncies estupefaents, així com material i útils per a l’elaboració de substàncies estupefaents.
Durant la intervenció del passat dimarts, també es van intervenir televisors, telèfons mòbils d’alta gamma que s’està investigant si s’han adquirit amb els beneficis obtinguts de l’activitat delictiva, així com diversos vehicles de gamma mitjana-alta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles