Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La cita serà aquest dijous a l'Auditòrium i hi participaran quatre corals d'arreu de les Illes
Així s’han trobat per primer cop totes les corals que aquest dijous participaran en el concert de Nadal de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears. Després de quatre mesos de feina esperaven amb il·lusió aquest assaig.
El concert és un passeig per les nadales de les illes i d’arreu del món. Cadascú té les seves preferències. Prop de dues-centes veus infantils acompanyaran l’Orquestra Simfònica i els músics de la Petita Simfònica. Hi participen el cor infantil del Principal de Palma, la coral infantil Onzequinze, el cor juvenil del patronat municipal de música d’Eivissa i l’escolania Vermells de la Seu.
Una oportunitat única per donar la benvinguda al nadal a través de la música. Serà aquest dijous a les 20 h, a l’Auditòrium de Palma.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció