Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El recorregut, que ha partit del Parc de la Pau , tenia com a el lema "Si nosaltres aturam, el món s'atura"
2.000 persones s’han manifestat avui als carrers d’Evissa en motiu del dia Internacional de la Dona. Un acte reivindicatiu convocat pels grups feministes “Figa de Pic” i l’Associació de dones Progressistes al qual s’han sumat més de 20 col·lectius socials, sindicals i polítics de l’illa.
A Vila, la música i les consignes feministes han acompanyat el recorregut de la manifestació des del Parc de la Pau fins a Vara de Rei sota el lema “Si nosaltres aturam, el món s’atura”.
Per finalitzar els actes de la jornada s’ha llegit de manera compartida un manifest en el qual, entre altres coses, s’ha reclamat la visibilització de les tasques de cura que assumeixen les dones i la eliminació de les diferències salarials.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703