Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La modificació de la Llei Electoral serà efectiva per a les eleccions del 28 d'abril
En aquestes elecions, un canvi a la Llei Electoral permetrà votar per primera vegada les persones amb discapacitat intel·lectual, incapacitades judicialment. També a les persones ingressades en una residència psiquiàtrica.
A les Balears hi ha unes 2.000 persones majors d’edat en aquesta situació, que fins ara no tenien dret a vot. Per al col·lectiu, el 28 d’abril es posarà fi a una injustícia.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat