Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'Ibanat assessora anualment 70 propietaris per mirar de reduir riscos i facilitar les feines dels equips d'extinció
2.200 cases de les Pitiüses situades a zona boscosa no tenen una faixa d’autoprotecció contra incendis. Són 700 cases a Formentera i 1.500 a Eivissa, una illa en la qual també hi ha 35 urbanitzacions pendents de millorar la seva seguretat.
L’Ibanat assessora cada any uns 70 propietaris per mirar de reduir riscos i facilitar les feines dels equips que lluiten contra el foc en cas de necessitat.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost