L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A la pàgina s'ofereix des d'atenció psicològica gratuïta fins a jocs per a infants
A Menorca, 2.300 persones formen part del grup de Facebook Cadena de Favors, creat per dues veïnes de l’illa per mor del coronavirus.
A la pàgina s’ofereix des d’atenció psicològica gratuïta fins a jocs per a infants, i s’ha impulsat una campanya solidària amb l’Ajuntament de Maó.
El consistori ha habilitat una adreça electrònica perquè, qui ho vulgui, pugui fer una donació d’aliments o productes d’higiene i acordar la recollida al domicili amb Càritas i la Creu Roja. També s’han instal·lat a diversos supermercats carretons solidaris perquè els clients hi puguin donar part de la seva compra.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius