A la pàgina s'ofereix des d'atenció psicològica gratuïta fins a jocs per a infants
A Menorca, 2.300 persones formen part del grup de Facebook Cadena de Favors, creat per dues veïnes de l’illa per mor del coronavirus.
A la pàgina s’ofereix des d’atenció psicològica gratuïta fins a jocs per a infants, i s’ha impulsat una campanya solidària amb l’Ajuntament de Maó.
El consistori ha habilitat una adreça electrònica perquè, qui ho vulgui, pugui fer una donació d’aliments o productes d’higiene i acordar la recollida al domicili amb Càritas i la Creu Roja. També s’han instal·lat a diversos supermercats carretons solidaris perquè els clients hi puguin donar part de la seva compra.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables