Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

D'aquestes, 1.700 sentències han estat per conduir sota els efectes de l'alcohol o les drogues
2.700 persones foren condemnades l’any passat a les Illes per delictes contra la seguretat vial. D’aquestes, 1.700 sentències varen ser contra persones que conduïen sota els efectes de l’alcohol o les drogues. En total, al conjunt de l’Estat, una de cada tres sentències condemnatòries dictades l’any passat va ser per delictes contra la seguretat viària.
En concret, el 2018 van augmentar un 9% les condemnes per delictes contra la seguretat vial a tot l’Estat. Es varen dictar 89.000 sentències, 8.000 més que el 2017. D’aquestes, un 60% va ser per conduir sota els efectes de drogues o alcohol. Segons les dades de la Fiscalia de Seguretat Viària presentades per la DGT, la comunitat amb més condemnes per delictes al volant va ser Catalunya, amb 20 mil. Balears, amb 2700 sentències, està a la meitat de la taula. 1700 d’aquestes, la majoria, van ser per conduir sota els efectes de l’alcohol o les drogues. 850 van ser per conduir sense carnet o sense punts, 90 per negar-se a fer-se la prova de l’alcohol i 11 sentències per excés de velocitat. La majoria d’aquestes sentències es tramiten per la via ràpida. És a dir que, en tres dies, s’executa i es retira el carnet de conduir al culpable. Tot i la gran proporció de sentències per conduir sota els efectes de drogues o alcohol, la fiscalia llança un missatge positiu: el 98 per cent dels conductors “van bé”. És a dir que condueixen sense haver consumit.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13