Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

El musical estarà en cartell entre el 23 i el 27 de febrer
Són necessaris 4 tràilers de 13 metres per transportar fins a Mallorca tot allò que és necessari per al musical “El Guardaespaldas”. Un muntatge que compta amb 20 actors sobre l’escenari i 35 tècnics, que fan feina perquè tot funcioni com un engranatge.
“Hi ha 16 canvis ràpids de vestuari”, conta Elena Garzón, la responsable de producció. “És una coreografia que requereix molta coordinacio entre l’equip ècnic i els actors”, explica.
Els protagonistes són Mireia Mambo, en el paper que va fer famosa Witney Houston, i Octavi Pujades, encarnant el personatge de Kevin Costner. Per a tots dos ha estat un repte dur als escenaris una història tan coneguda.
Pujades assegura que han “hagut de fer filigranes per adaptar l’història a un mitjà completament diferent, és adaptar una pel·lícula en què cada escena passa en un escenari diferent a l’anterior”. Per a Mambo, l’oferiment per fer el paper va ser “imponent” i va ser clau, diu, el suport dels companys per treure la pressió que tenia a sobre i recordar-li que “jo no soc la Witney Houston, que estic fent-li un gest honorífic.”
“El Guardaespaldas” arribarà a l’Auditòrium de Palma entre el 23 i el 27 de febrer.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval