Logo IB3N
X

20 ponents d’arreu d’Europa participaran en el Primer Congrés de Periodisme Gastronòmic que se celebrarà a Menorca

Un dels principals objectiu és reflexionar sobre la crítica gastronòmica actual i els seus nous canals i formats

03/10/2022

20 ponents d’arreu d’Europa participaran en el Primer Congrés de Periodisme Gastronòmic que se celebrarà a Menorca

158

Reflexionar sobre la crítica gastronòmica actual i els seus nous canals i formats. Aquest és un dels principals objectius del Primer Congrés de Periodistes i Escriptors Gastrónòmics que se celebrarà a Menorca el proper cap de setmana. La trobada s’inaugurarà divendres a Maó, al Museu de Menorca, amb la visita a la mostra sobre la gastronomia menorquina instal·lada amb motiu de la distinció de l’illa com Regió Gastronòmica Europea 2022. Al congrés hi participaran 20 ponents i crítics gastronòmics d’arreu d’Europa i es podrà seguir per streaming.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella