Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En total, s'han realitzat més de 2.500 proves i 41 persones han donat positiu
Darrer dia de filtratge per als residents a la zona bàsica de Salut Son Serra-La Vileta a Palma. Durant el matí, 584 persones han passat pel pavelló del col·legi La Salle. En total s’han detectat 20 positius.
Amb aquestes dades, des de dimecres s’han realitzat més de 2.500 tests d’antígens i 41 persones han donat positiu.
La coordinació de les proves valora el resultat positivament ja que, asseguren, s’han pogut aïllar molts de contactes ràpidament. Ara fan una crida perquè la gent que encara no ha anat a fer-se el test ho faci durant l’horabaixa. Les proves es realitzaran fins a les sis.
17 casos positius al filtratge de Son Serra-La Vileta de Palma
Més de 300 proves i 3 positius en el filtratge de Son Serra-La Vileta a Palma
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció