Es tracta d'una tradició que l'escola manté viva des de fa més de 40 anys i que il·lusiona tant als participants com als visitants
El Col·legi Sant Josep de Maó s’ha convertit un any més en un gran betlem vivent.
Ha obert les portes, puntual, a les 18 hores quan ja hi havia una bona coa de gent esperant per veure’l. A dins, repartits a les aules i als passadissos, un bon nombre d’alumnes -de totes les edats, fins i tot nadons- han donat vida als diferents personatges de l’època del naixement de Jesucrist.
S’hi representen una dotzena de capítols de la vida de Jesús, amb escenes com ara l’Anunciació a la Verge, la fuita a Egipte, el palau d’Herodes, la fusteria de Josep, el cel o el mercat. Es tracta d’una tradició que l’escola manté viva des de fa més de 40 anys i que il·lusiona tant als participants com als visitants.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys