S’investiga la mort d’una persona trobada en avançat estat de descomposició a Santa Margalida
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina

Es para especial atenció als cotxes mal aparcats abans just d'entrar al pàrquing de les arribades
Agents de la unitat motoritzada de la Policia Local de Palma han començat a fer controls als accessos dels diferents aparcaments de l’aeroport de Son Santjoan. Aturar-se, dificulta el pas de la resta d’usuaris i pot suposar situacions de perill. Una infracció per actuacions com aquesta pot suposar una sanció de 200 euros.
Avui horabaixa hem comprovat com estava la situació. Llargues cues i moments realment perillosos quan hem vist com les cues de cotxes mal aparcats són un ensurt per als taxis que van cap a la terminal de sortides. Hem demanat als conductors el motiu de per què s’aturen on no toca. Molts diuen que l’aparcament de l’aeroport té poques places disponibles i d’altres que els 15 minuts gratuïts del pàrquing exprés no són suficients. Algun, fins i tot, no sabia que no està permès aturar-se abans d’accedir als aparcaments del recinte aeroportuari.
La Policia Local recorda que es pot estacionar de manera gratuïta durant 15 minuts en el pàrquing exprès. Això sí, quan l’espera supera els 15 minuts, el càrrec que s’ha de pagar és d’1,33 euros el primer minut extra i 5 cèntims a partir del segon minut. Si estiguéssim més de mitja hora ja ens costaria 10 cèntims el minut.
La Policia Local també recomana aturar-se a zones urbanes properes a l’aeroport com Can Pastilla o el Coll d’en Rabassa.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat