Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Educació amplia l'oferta amb 15 cicles nous
El curs de Formació Professional comença el divendres, 24 de setembre. El procés de matriculació encara és obert però, de moment, ja hi ha 16.700 alumnes matriculats. Educació, calcula que aviat seran 17.000 i, per tant, s’arribarà als 2.000 alumnes nous aquest curs. La demanda d’FP continua creixent, després que l’any passat pujàs en 3.000 la quanitat d’estudiants d’FP.
Eduació amplia oferta amb 15 cicles nous 3 cursos d’especialització, 12 mòduls a distància i 9 centres amb classes els capvespres. La major demanda de places es produeix en cicles sanitaris, d’informàtica i administratius i la major demanda de les empreses té a veure amb formats en administració i informàtica.
Responsables de la Formació Professional expliquen que volen mantenir aquests estudis molt lligats a les necessitats del mercat laboral i en això es fonamenten per implantar noves formacions.
Enguany, en FP bàsica s’ha implantat el cicle d’Accés i Conservació d’Instal·lacions Esportives a l’IES Guillem Cifre de Colonya, a Mallorca.
Quant a graus mitjans, s’ha implantat el cicle de Vídeo i Discjòquei i So a l’IES Isidor Macabich i el cicle d’Informàtica i Comunicacions a l’IES Sa Colomina, a Eivissa.
A Mallorca, són de nova implantació el cicle d’Estètica i Bellesa a l’IES Llucmajor, de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar a l’IES Puig de sa Font, el cicle de Farmàcia i Parafarmàcia a l’IES Marratxí i al CPFP ADEMA, el cicle d’Activitats Comercials a l’IES Guillem Sagrera i el cicle d’Obres d’Interior, Decoració i Rehabilitació, a l’IES Politècnic.
Pel que fa a graus superiors, a Mallorca s’implanta el cicle d’Eficiència Energètica i Energia Solar Tèrmica a l’IES Llucmajor, el cicle de Disseny i Moblament a l’IES Politècnic, el cicle de Direcció de Cuina a l’IES Puig de Sa Font. A Menoirca, a l’IES Joan Ramis i Ramis s’oferta el cicle Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma.
A més, el curs 2021-2022 s’ofertaran 12 mòduls a distància i 3 cursos d’especialització, els “màsters” d’FP, en 4 centres, amb una durada d’entre 300 in 700 hores. Són el curs d’especialització en Ciberseguretat en Entorns de les Tecnologies de la Informació al CIFP Borja Moll i l’IES Sa Colomina. El curs d’Especialització en Intel·ligència Artificial i Bigdata, al CIFP Pau Casesnoves i continuarà oferint-se el curs d’especialització en Forneria i Brioxeria Artesanals a l’IES Josep Sureda i Blanes
Educació destaca, a més, l’esforç per modernitzar els estudis d’FP amb la inauguració enguany del Centre d’Innovació per la Formació Professional i un Pla Pilot de Reforç de Llengües.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi