Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El recompte de persones de l’IMAS, elaborat amb ajuda de voluntaris, mostra que 209 persones a Mallorca viuen al carrer. El 90% són a Palma, i la resta a alguns municipis turístics de vorera de mar, com Alcúdia, Santanyí o Can Picafort.
La majoria són homes, tenen una cinquantena d’anys i un 9 per cent tenen estudis universitaris.
De l’IMAS destaquen que aquest retrat permet detectar quines accions podrien ajudar a treure’ls del carrer. Per exemple, la inserció laboral, o albergs de mida més petit.
A més, la Conselleria de Serveis Socials estan elaborant un pla, obert a aportacions, per a fer front als reptes de la societat balear els pròxims 5 anys. Primer han elaborat una diagnosi amb enquestes a professionals i entitats del tercer sector. Han detectat que, les famílies de les illes de cada vegada són més petites i això les fa més vulnerables. Afecta especialment els infants, ja que és més difícil detectar el conflicte a la llar, i també els majors, de cada vegada n’hi ha més que viuen sols.
Des de Serveis Socials també han detectat que al 18 per cent dels illencs els costa arribar a final de mes i que augmenta la desigualtat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella