Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El gol de Leo Biagini davant el Chelsea va classificar el Mallorca de Cúper per a la final de la Recopa d'Europa
Durant el confinament, són molts els que miren el passat per reviure moments de la seva vida en què podien sortir de casa seva i passar el temps amb els seus familiars i amics. En el cas del Reial Mallorca, de ben segur que el 22 d’abril més especial de la seva vida va ser el de l’any 1999.
Es compleixen 21 anys d’un dels vespres més màgics en la història del mallorquinisme. El Reial Mallorca rebia el Chelsea al Lluís Sitjar en la tornada de les semifinals de la Recopa d’Europa. En joc, la classificació per a la primera final europea dels balears.
Després de l’empat a 1 en el partit d’anada a Stamford Bridge amb un gol de Dani, el mallorquinisme era optimista amb les opcions de l’equip al Lluís Sitjar.
L’onze titular d’Héctor Cúper per fer història aquell vespre estava format per Roa, Olaizola, Marcelino, Siviero, Miquel Soler, Lauren, Engonga, Paunovic, Dani i Biagini. Precisament l’argentí Leo Biagini va fer embogir l’estadi amb un gol al minut 12 que seria definitiu per acabar guanyant el duel per la mínima, aconseguint així la classificació per a la final de la Recopa d’Europa davant la Lazio al Villa Park.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat