Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
5 galeries illenques, totes mallorquines, entre les prop de 200 galeries que s'exhibiran a la fira internacional d'art contemporani de Madrid
Treballadors de L21 prepara amb molta cura les obres de l’artista britànic Richard Woods que han de traslladar fins a Madrid per ser exposades a ARCO. Aquestes. En total són prop d’una seixentena entre pintures i escultures d’onze d’artistes i quasi totes de gran format.
L21 és una de les 5 galeries mallorquines que participen enguany a ARCO i calculen que la seva presència a la fira els costarà entre 35 i 40 mil euros. Una inversió, assegura Óscar Florit, amb un retorn assegurat.
Horrach Moyà i Pelaries són, junament amb L21, les galeries illenques que participaran al programa general d’ARCO. Kewenig i Fran Reus ho faran al programa Opning, amb la Galeria Novells. ARCO se celebrara a Madrid del 26 de febrer al primer de març.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació