Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La majoria d'aquests contratemps han estat interrupcions de serveis bàsics
Les pluges registrades en les últimes hores a Balears han provocat 21 incidents aquesta nit i matinada, la majoria, interrupcions de serveis bàsics a Mallorca. Així ho ha informat el Servei d’Emergències 112 Balears aquest dissabte. Per illes, s’han registrat 18 incidents a Mallorca, dos a Eivissa i un a Menorca. S’espera que les precipitacions continuïn durant tot el cap de setmana.
A més, aquest matí un llamp ha provocat un petit incendi forestal a la zona de Can Sureda, a Pollença. Segons ha informat l’IBANAT, s’ha confirmat a les 8h d’aquest matí. El foc s’ha declarat de nivell zero i no suposa cap perill per a la ciutadania ni pels voltants. En aquests moments estan actuant en les tasques d’extinció els diversos mitjans de la Conselleria de Medi Ambient i Territori del Govern balear.
El Servei d’Emergències ha advertit que en cas de tempesta, es recomana allunyar-se dels torrents i no estacionar-hi els vehicles a prop, deixar sempre el cotxe en un lloc segur, no refugiar-se sota els arbres, si hi ha llamps, i telefonar a l’112 en cas d’emergència.
Precipitacions acumulades en les darreres 24h
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors