Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els treballadors reprenen aquest dimecres les protestes a les portes d'una nova reunió amb Serveis Ferroviaris i el Govern
La nova aturada dels treballadors del tren i metro de Mallorca ha deixat aquest dimecres a primera hora un total de 7 cancel·lacions de trajectes. A l’horabaixa, la incidència serà major amb la suspensió de 14 connexions entre les 16 i les 18:40 hores.
Aturades que tenen lloc un dia abans que aquest dijous comitè d’empresa i Govern es tornin a reunir per intentar desbloquejar la situació. La plantilla roman a l’espera d’una proposta definitiva per part de Serveis Ferroviaris. Damunt la taula, la reivindicació de més inversions, una major flexibilitat laboral i que se’ls garanteixi que no es privatitzarà el servei del futur tramvia de Palma.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç