Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
4 dones de 100 anys o més conviuen a una residència de Palma on avui han estat homenatjades
Catalina Zaforteza farà 100 anys el dia de Nadal. Va ser una dona avançada al seu temps, no debades tornà de Veneçuela, on havia emigrat, vestida amb calçons. Eren els anys 60 del segle passat: “sa mare li va donar una bona repassada, era un escàndol que una dona dugués calçons en aquell temps”, diu Lluís Moragues, un dels fills de Catalina.
Catalina també conduïa, de fet va ser una de les primeres dones que conduí a Mallorca.
Ella es troba bé de salut; per ventura atribuïble, diu ella, al fet que li agradava beure coca-cola. Catalina ha estat homenatjada avui a la residència on viu juntament amb altres 3 centenàries. És la vegada que han coincidit més residents amb 100 anys.
La longevitat és la tònica en el nostre entorn. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, a l’Estat espanyol 14.287 persones tenen 100 anys o més; a les Illes, 215. Una d’elles és Margalida Frau. Va ser comptable a la Fàbrica Buades de Binissalem: “jo les sumes i les restes les duc a dins”, ha explicat avui davant les càmeres d’IB3.
Li demanam si li agrada fer qualque cosa i respon que no, que a la seva edat el que vol és estar tranquil·la
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €