El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els agents foren rebuts amb trets per part dels narcotraficants
Una operació policial per a la captura de presumptes narcotraficants d’un grup criminal ha deixat almanco 22 morts en un complex de faveles de la ciutat de Rio de Janeiro, al Brasil.
Segons la Policia, els agents van ser rebuts a tirs pels criminals durant la incursió. 11 de les víctimes serien presumptes sospitosos.
També ha mort una veïna d’aquesta zona, mentre que la resta encara no han estat identificats. L’operatiu té lloc un any després d’una operació similar que va deixar 28 morts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades