Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El dissabte serà el dia de més moviments amb 184.000 visitants a Mallorca
En tancar la jornada d’aquest dimecres hauran transitat, pels aeroports de les Illes, 222.884 passatgers. Més de 150.000 al de Mallorca, 51.500 a Eivissa i 20.500 a Menorca. Més de 1.400 moviments amb vols d’anada o de tornada.
Durant aquesta setmana, amb el festiu de la Mare de Déu d’Agost emmig, l’aeroport de Son Sant Joan serà el tercer d’Espanya amb més viatgers. Sumant les persones que s’hauran mogut per aquestes pistes des d’ahir i fins dilluns, s’arriba a 1.086.829 passatgers.
L’aeroport de Menorca és el que patirà manco moviments dels tres durant aquesta setmana. Només dissabte superarà la xifra dels 200; concretament, 224.
Unes 50.000 persones al dia passaran pes Codolar. Es dispararà la xifra diumenge, fins als 59.498 passatgers.
El rècord de la setmana serà a Mallorca, dissabte, amb quasi 184.000 visitants i 1.091 moviments aeroportuaris.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació