Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

33 companyies teatrals han animat Vilafranca durant quatre dies
El sol estava ben alt aquest matí a Vilafranca. Centenars d’infants, joves i d’altres ja no tant, tenien per davant una vintena d’espectacles teatrals arreu del municipi. I sempre, amb la rialla a la boca. N’hi ha, com en Leo i na Petra, que no podien estar quiets. I d’altres que han rigut tant, que recorden perfectament tot el que han vist, com en Sergi, que ens conta, amb tots els detalls, “Waterfalls”, de la companyia La Mecànica. I els pares, feliços de veure contents els seus fills.
33 companyies teatrals, tant de les illes com de la península, han oferit des de dijous una treintena d’espectacles. Un any que pels organitzadors, ha estat extraordinari. S’han batut els rècords de públic, amb més de 23.000 visitants en els dies que ha estat en marxa la fira.
Quatre dies en què el teatre, i la màgia que comporta han estat protagonistes a Vilafranca. Perquè els menuts puguin aprendre des de ben petits, a jugar, a gaudir i a riure, fins i tot amb els ulls tancats. De fet, n’hi ha que ja assagen per poder dedicar-se, en un futur, al que tant els ha agradat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061