Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La Federació de Salvament i Socorrisme troba que cal actualitzar-ne la normativa
La prevenció és la millor eina contra els ofegaments, asseguren els experts. I enguany les xifres no són favorables; tampoc ho varen ser l’any passat: durant els 8 primers mesos de 2024, han perdut la vida 23 persones, tant a la mar com a les piscines.
La darrera mort va ser la d’un nin de 6 anys, a un hotel de Platja de Palma. Les dues socorristes de la piscina de l’establiment haurien abandonat, momentàniament, el seu lloc de feina. Es podrien enfrontar a un delicte d’homicidi per imprudència greu, segons la policia. Des de l’associació hotelera lamenten els fets, però consideren que les famílies també han d’estar pendents dels infants.
Cada any són molts els joves que fan els cursos de socorrisme, però la Federació de Salvament i Socorrisme creu que manquen hores de formació. A més, la normativa, que data de l’any 1995, s’hauria d’actualitzar. D’altra banda, els socorristes només haurien d’estar pendents de la seva feina.
La temporada començà dia 1 de maig i acaba el 31 d’octubre. Encara és temporada de risc i, per tant, es demana prudència dins l’aigua.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases