Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Dimecres començaran els tests d'antígens a Sóller, on els contagis també van a l'alça
Lloseta ha respost per segon dia consecutiu als tests massius. Aquest horabaixa es tornaven a veure cues a l’exterior del Poliesportiu. Tenien clar que s’havien de fer la prova. L’Ajuntament, per part seva,està molt satisfet de l’organització i de la resposta ciutadana.
Avui s’han fet 1.180 proves i s’han detectat 9 positius més. Entre ells dos jugadors dels juvenils del Llosetense, que han obligat a fer la prova a tot l’equip. A Muro la participació al cribatge també ha estat molt elevada encara que avui només s’ha detectat un positiu dels 1.233 que s’han fet la prova. Els cribratges continuaran demà dimarts als dos pobles. I dimecres començaran a Sóller, on també els contagis han augmentat de manera preocupant. Es faran al Poliesportiu de Son Angelats.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors