Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Consell, que començarà les proves de selecció el maig, destina 120.000 euros a formar-los
234 aspirants s’han presentat per poder fer de bomber professional a Menorca. Però només 1 de cada 20 aconseguirà una de les 12 úniques places interines que s’ofereixen, i a les quals recorrerà el Consell de Menorca per cobrir, de moment, les 7 baixes que es produïran els propers mesos.
Menorca té actualment 40 bombers professionals i necessita ampliar-ne la plantilla.
Les proves de selecció dels 234 aspirants es duran a terme el maig i juny, i els 12 més ben preparats es formaran a partir de setembre a Mallorca. El Consell, que ha reservat una partida de 120.000 euros per a becar-los, espera disposar dels nous bombers abans que acabi l’any.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció