Alaior es converteix, aquests dies, en un museu a l’aire lliure amb una nova edició de les “Balconades d’Art”. Durant tot el mes de juliol, a balcons i façanes del centre històric es poden veure les obres de 24 artistes.
Són quadres de tota mena que recullen des d’escenes costumistes o locals, com els Jaleos de les festes patronals, a altres més oníriques o surrealistes. Una iniciativa que es consolida; segons els responsables municipals és l’edició amb major participació d’artistes, i que té un doble objectiu.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa