És una de les processons més antigues de Palma i una de les més marineres
Vint-i-quatre confraries de Palma i alguna de forahan participat a la processó del Sant Crist de la Santa Creu, una de les més antigues de Palma i una de les més marineres, en estar ubicada l’Esglèsia a l’antic barri dels pescadors.
Ha encetat aquesta processó la confraria del Jesús del Bon Perdó i la Verge de les Angústies. Abans de començar, s’ha fet una ofrena floral davant la figura del Sant Crist, trobada l’any 1600 a poca distància de l’Esglèsia de Santa Creu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda