Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El president de Rússia, Vladímir Putin, ha declarat l’inici de la guerra a Ucraïna. Al llarg de la matinada s’han registrat explosions a diverses ciutats del país, entre les quals hi ha la capital: Kíev. En aquest moments, els tancs russos ja han entrat en territori ucraïnès des de Bielorússia i Crimea i han travessat la frontera de la regió de Kíev.
El ministeri de Defensa d’Ucraïna afirma que han aconseguit aturar l’ofensiva de les tropes russes a l’est del país, i assegura que han destruït almanco sis avions, dos helicòpters i desenes de vehicles blindats. Xifra en uns 50 els soldats russos que haurien mort en els combats, mentre que ha confirmat que més de 40 soldats ucraïnesos també han mort en els atacs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància