El Teatre des Born de Ciutadella commemora durant els darrers mesos d’enguany el 150è aniversari. Per celebrar-ho ja s’han anunciat 24 espectacles de tota mena de gèneres: de propostes locals a èxits internacionals. A més, un llibre i una exposició explicaran la història d’aquest equipament emblemàtic.
Tosca és un dels tres títols de la tercera temporada d’òpera del Teatre des Born i un dels plats forts d’una programació que connecta amb el novembre de 1875, quan s’inaugurà aquest teatre d’inspiració vuitcentista a la italiana després de 2 anys de projecte i obres.
En aquesta programació també destaquen propostes per a tota la família com l’espectacle de dansa Va de Bach o Tumbalafusta… Així com apostes locals connectades amb el Menorca Doc Fest, el 50è Premi Born o l’acte commemoratiu al baríton Joan Pons… També propostes un poc més desconegudes, però espectaculars com l’espectacle de circ Ákri.
En teatre, grans èxits com Gola, de Pau Matas i Oriol Pla o Poncia amb Lolita Flores, es complementen amb la presentació del disc de Guillem Soldevila o els concerts d’Alternatilla Jazz Band i l’Orquestra de Cambra Illa de Menorca… Però si hi ha una data marcada, serà l’11 d’octubre, quan s’inaugurarà l’exposició i es presentarà el llibre sobre el 150è aniversari del Teatre des Born.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"