Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Les persones que hi habiten no es neguen a abandonar la casa, però demanen ajuda habitacional per fer-ho
24 hores per sortir de l’habitatge. És el temps que avui una patrulla de la policia local de Sant Antoni ha notificat als ocupants d’un habitatge propietat de l’ajuntament a Sant Mateu. Anit passada, acabà el termini de 3 dies que el consistori havia acordat perquè es desallotjàs la finca de Can Miquel d’en Paret. El propietari va morir el novembre de 2020 i va deixar ca seva a l’Ajuntament. Abans que es tramitàs l’acceptació de l’herència, la casa va ser ocupada.
Les persones que hi habiten han explicat a IB3 que varen firmar un contracte i pagar 6 mesos a un home italià que deia ser agent immobiliari, amb qui posteriorment però no han pogut tornar a contactar. Asseguren que no es neguen a abandonar la casa, però demanen ajuda habitacional per fer-ho, ja que hi ha famílies amb menors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància