Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Les víctimes són majoritàriament de Colòmbia i Veneçuela
24 persones han mort i 22 han resultat ferides a l’Equador en un accident de trànsit entre un autobús i dos vehicles. Les víctimes són majoritàriament de Colòmbia, d’on venia l’autobús, i també de Veneçuela.
Segons les autoritats equatorianes, el bus ha impactat primer contra un jeep en què viatjava una família. A causa de l’impacte, l’autobús ha arrossegat un segon vehicle. Les tasques d’identificació de les víctimes continuen. 3 de les persones mortes són els infants de la família que viatjava en el totterreny.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats