L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És la segona pastera que arriba durant la primera jornada de l'any a l'illa de Cabrera
92
Un total de 24 persones han estat rescatades en una segona pastera arribada aquest dissabte, 1 de gener, a l’illa de Cabrera. Segons ha informat la Delegació del Govern a Balears als mitjans, 24 persones han estat rescatades a les 13.10 hores d’aquest dissabte, totes elles d’origen magrebí.
És la segona pastera que arriba durant la primera jornada de l’any a l’illa de Cabrera. L’embarcació tipus pastera, en la qual viatjaven els 24 migrants, ha estat prèviament albirada pel Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE). En l’incident han intervingut efectius del Servei Marítim de la Guàrdia Civil (SMP) a Balears i Salvament Marítim.
Després que s’intercepti aquesta embarcació, ascendeixen a cinc les pasteres que han arribat a Balears des del divendres 31 de desembre al matí (tres a Mallorca i dues a Formentera), amb 72 persones a bord.
13 persones rescatades a les aigües de l’illa de Cabrera
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues