Set ferits en una explosió de gas a un bloc de pisos a Eivissa
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
És la segona pastera que arriba durant la primera jornada de l'any a l'illa de Cabrera
136
Un total de 24 persones han estat rescatades en una segona pastera arribada aquest dissabte, 1 de gener, a l’illa de Cabrera. Segons ha informat la Delegació del Govern a Balears als mitjans, 24 persones han estat rescatades a les 13.10 hores d’aquest dissabte, totes elles d’origen magrebí.
És la segona pastera que arriba durant la primera jornada de l’any a l’illa de Cabrera. L’embarcació tipus pastera, en la qual viatjaven els 24 migrants, ha estat prèviament albirada pel Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE). En l’incident han intervingut efectius del Servei Marítim de la Guàrdia Civil (SMP) a Balears i Salvament Marítim.
Després que s’intercepti aquesta embarcació, ascendeixen a cinc les pasteres que han arribat a Balears des del divendres 31 de desembre al matí (tres a Mallorca i dues a Formentera), amb 72 persones a bord.
13 persones rescatades a les aigües de l’illa de Cabrera
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat