La Policia Nacional de Maó deté un home per presumptes agressions sexuals a una familiar menor
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
Un portal exportador de sa Pobla ha enviat un tràiler carregat de tubercle a Kíiv
Una part de la patata que es cull aquests dies a sa Pobla servirà per ajudar les víctimes de la guerra a Ucraïna. Mateu Export, un dels principals portals d’exportació del municipi, ha enviat avui dematí 24.000 quilos del tubercle, que es destinaran a la zona de Kíiv. La petició d’ajuda els va arribar d’una empresa amb seu a Ucraïna que importava patata poblera abans de la guerra.
En el tràiler hi viatja també una maleta. L’envia als seus familiars n’Oksana, una refugiada ucraïnesa que treballa a l’empresa. Va arribar a Mallorca fa 3 mesos amb la seva filla, però el seu marit i el seu fill gran estan lluitant amb l’exèrcit ucraïnès.
La companyia Trasmediterránea també col·labora en la iniciativa amb el transport fins a Barcelona, des d’on el carregament continuarà per carretera fins a arribar, a finals de setmana, a la zona de conflicte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola