Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Per no haver presentat a temps a l'ajuntament un informe que avalua l'estat de casa seva
Els propietaris d’habitatges de més de 50 anys a Vila asseguren que de vegades el que és més difícil és abordar les obres. I un cop que s’han fet les inspeccions, el més complicat és posar-se d’acord amb tots els vesins d’un mateix edifici.
El 40% dels propietaris a la Marina i sa Penya no han presentat l’informe d’avaluació de casa seva dins el termini establert i s’exposen a ser sancionats.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat