Traslladen a Son Espases un ferit greu en un accident de trànsit a Formentera
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Hauran d'indemnitzar els propietaris amb quantitats que sumen més de mig milió d'euros
Els 5 membres d’una banda organitzada que cometia robatoris a Mallorca, entre els anys 2018 i 2019, han acceptat condemnes que sumen prop de 25 anys de presó. A la vista, celebrada aquest dijous a l’Audiència, han tancat un pacte amb Fiscalia. A tots ells els condemnen per robatori amb força i pertinença a banda criminal. A més, a alguns dels acusat els imputen els delictes de falsedat documental i lesions. Hauran d’indemnitzar els perjudicats amb quantitats que sumen més de mig milió d’euros i els 4 homes seran expulsats del país, quan la pandèmia ho permeti.
Robaven vehicles, joies i objectes de luxe
Els acusats, 4 albanesos i una dona espanyola, han reconegut que són els autors de nombrosos robatoris perpetrats a xalets de Santa Ponsa, Llucmajor i Valldemossa, entre altres municipis de l’illa. Robaven vehicles, joies, objectes de luxe i doblers en efectiu. Entre les peces més cares que varen robar, destaquen unes arrecades de diamants i or, valorades en 100.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta