Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'objectiu dels pallassos és fer més lleugera l'hospitalització dels més petits
Els pallassos de Somriure Mèdic fan 25 anys. Conformen aquesta família un total de 19 pallassos que desenvolupen la seva feina a tots els hospitals públics de les Balears. L’objectiu d’aquesta iniciativa és fer més lleugera l’hospitalització dels més petits.
El servei de Somriure Mèdic va néixer fa 25 anys. Va ser una proposta d’uns pares que, després de tenir la seva filla ingressada a l’estranger, on ja existia aquest servei, ho varen proposar a l’IB-Salut. Els metges són els primers que pensen que és un servei terapèutic beneficiós per a pacients, famílies i fins i tot, el personal mèdic.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor