Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Entre les associacions es troben l'Obra Cultural Balear, FAPA o els sindicats UGT i Comissions Obreres
Devers 25 entitats sol·liciten a la presidenta del Govern, Marga Prohens, que renuncii a la segregació per raons de llengua dels menors a les Balears.
Entre les associacions firmants es troben l’Obra Cultural Balear, Plataforma per la Llengua, FAPA, i els sindicats Comissions Obreres i UGT. Adverteixen que separar els infants per llengua seria una aberració pedagògica, i obriria la porta a la fractura social i cultural.
UGT, a més, ha afegit que el cost d’aquesta separació superaria els 120 milions d’euros anuals.
Per aquest motiu, totes aquestes entitats demanen a Prohens que accepti l’oferta de PSIB, Més per Mallorca i Més per Menorca, que li donarien suport al sostre de despesa si rebutja les peticions de Vox.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic