Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El telèfon d'atenció a les víctimes de violència masclista és el 061
Imatge d'arxiu. /EFE
113El darrer feminicidi d’una dona de 21 anys a la localitat granadina de Dúrcal eleva a 25 el nombre de víctimes mortals per violència de masclista el 2018 i el nombre d’orfes menors d’edat a 15. En total, des de l’any 2003 en què hi ha estadístiques oficials, les dones assassinades ascendeixen a 949, segons les dades de la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.
Actualment hi ha una investigació oberta, que es correspon amb el de la dona de La Orotava (Tenerife) i les seves dues filles menors d’edat. El presumpte autor dels tres crims es va penjar.
El telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista és el 061.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció