L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'adjudicació està prevista per a final d'enguany
La Conselleria de Mobilitat ha rebut 25 ofertes per explotar el servei de transport públic per carreter de Mallorca, és a dir, la xarxa d’autobusos. El termini per presentar les ofertes va acabar dimecres passat. Després d’estudiar-les totes, el Govern preveu tenir una proposta d’adjudicació el pròxim mes de desembre.
25 ofertes és una concurrència elevada, diu el Govern, i respon a les expectatives que ja es tenien. Amb aquest escenari fan comptes que cada lot estigui operat per una adjudicatària diferent. En aquests moments, fins a 17 empreses s’encarreguen del servei de transport públic per carretera a Mallorca.
A dos dels lots a licitar s’hi han presentat 8 empreses. Al tercer, 9. Hi ha tant empreses locals com empreses de fora, però la majoria han format UTEs, segons ha assegurat el director general de Transports, Jaume Mateu.
Després que el procés s’endarrerís prop de dos mesos per mor d’un recurs presentat per una associació nacional del sector, el Govern calcula tenir una proposta d’adjudicació dins el mes de desembre. Ara bé, encara és prest, asseguren des de Mobilitat, per saber en quin moment estaran en circulació les noves concessions.
El termini màxim, però, és dins els sis mesos de contracte. Amb les noves concessions, almanco el 60% dels vehicles destinats al servei del transport públic per carretera seran nous.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues