Antònia Garí és una de les docents que s'acaba de jubilar
39 anys de dedicació a la docència que acaben amb aules ja buides. Antònia Garí, amb 60 anys, és una dels més de 200 professors que es jubilen enguany a les Balears. Una feina que ha desenvolupat a l’institut de Sineu els darrers 15 anys. Abans en passà 21 a Lloret i els primers a Palma. Anys en què els infants han canviat molt. N’Antònia no ha deixat de fer servir el paper amb els seus alumnes i, tot i que les noves tecnologies han suposat millores, també pensa que han fet perdre la cultura de l’esforç. Diu que una feina vocacional com la docència hauria de triar millor els aspirants a iniciar els estudis de magisteri, fet que es farà aviat. Sobre continuar com a professor mentor, no en vol sentir parlar. Toca descansar i tal vegada enyorar els dies d’escola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be