Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
La prova cerca incentivar les vocacions professionals dels estudiants mitjançant l'experimentació i l'ús del mètode científic
252 alumnes de les illes participen avui a Mentoriment, un programa adreçat a estudiants amb altes capacitats intel·lectuals d’ESO, batxillerat i formació professional.
Pels joves, el MENTORiment és una passa més en la maduració de la seva condició de tenir altes capacitats, un procés que no sempre és fàcil. La prova cerca incentivar les vocacions professionals dels estudiants mitjançant l’experimentació i l’ús del mètode científic.
Dels 252 alumnes, 19 són de Menorca, 40 d’Eivissa i Formentera i la resta de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia