El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Els afectats reclamen el reconeixement del 33% de discapacitat a les persones que reben un diagnòstic
Èxit de participació del Mulla’t per l’Esclerosi que s’ha duit a terme avui a totes les Illes. A Mallorca, 2.005 persones han nedat més d’un milió cent-mil metres en total a platges i piscines. A Menorca 713 nedadors, han nedat 524 metres. La iniciativa vol donar visibilitat a les 1.200 persones que a les illes pateixen aquesta malaltia degenerativa que afecta el sistema nerviós central.
36 piscines i platges de Mallorca han acollit el Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2019, amb la intenció de donar visibilitat a una malaltia degenerativa que afecta el sistema nerviós i que té uns 1.200 diagnosticats a les Balears.
Els afectats reclamen enguany el reconeixement del 33 per cent de discapacitat a les persones que reben un diagnòstic d’esclerosi múltiple. També la concertació de places de promoció de l’autonomia al nou centre de l’associació de Palma.
Des de la conselleria de Salut destaquen que l’associació arriba allà on l’administració no pot.
També a Menorca s’han banyat avui pels malalts d’esclerosi múltiple a 7 platges i 3 piscines de Maó, Ciutadella, es Mercadal, Alaior i Sant Lluís. Cada cinc hores es diagnostica un malalt nou d’aquesta malaltia a Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears