Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els sindicats de treballadors s'han concentrat per rebutjar qualsevol violència contra les dones
UGT i CCOO han convocat una concentració amb motiu del Dia per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones. Un centenar de persones han acudit a la trobada prèvia a la manifestació prevista per a avui capvespre. Ambdós sindicats han volgut mostrar el seu rebuig cap a una xacra que, defensen, és una violació dels drets humans i que s’ha convertit en una xacra social estructural. “Totes les dones han patit qualque tipus de violència d’una manera o una altra”, han defensat. A més, conviden la societat a alçar la veu contra els discursos negacionistes de la violència masclista. “La situació és terrible”, ha dit la secretària d’Acció Sindical i Igualtat de CCOO, Cati Ginard.
Parlen de violència física, sexual, psicològica o econòmica a la qual s’ha de posar fi adoptant totes les mesures que siguin necessàries. En aquest sentit, els sindicats apunten a l’educació i una educació en igualtat des de ben petits, tal com ha plantejat la tècnica d’Igualtat d’UGT, Esther Mercedes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat